منچسترسیتی 4-0 لیدز؛ نفس راحت مانچو


FA Cup; Yaya Toure; James Milner; Carlos Tevez; Manchester City Vs Leeds United

سایت گل- منچسترسیتی با پیروزی 4-0 مقابل لیدز، به دور بعد رقابت های جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد.

در این دیدار مانچینی تغییرات زیادی در تیمش نسبت به آخرین دیدار لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون ایجاد کرد و نتیجه این تغییرات را تنها بعد از 5 دقیقه از شروع دیدار دید.

حرکت تبس و پاس او برای یحیی توره، این هافبک ساحل عاجی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با ضربه ای دقیق، گل اول بازی را به ثمر رساند.

بعد از این گل حملات سیتی ادامه پیدا کرد و بعد ازاینکه داوید سیلوا و تبس موقعیت هایی را از دست دادند، خطای تام لیس روی آگوئرو، یک موقعیت گلزنی را نصیب سیتی کرد که این مهاجم آرژانتینی آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.


بعداز این گل، لیدز می توانست توسط الحاجی دیوف یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری سیتی تا پایان نیمه اول ادامه داشت اما آنها نتوانستند در این نیمه به گل دیگری برسند.

سیتی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 توسط تبس به گل سوم رسید. همکاری سیلوا و آگوئرو، یک موقعیت خوب را برای تبس ایجاد کرد و او با ضربه ای دقیق دروازه اشداو را باز کرد.

 هر دو تیم موقعیت هایی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 74 یک بار دیگر آگوئرو در نقش گلزن ظاهر شد و روی پاس سیلوا، دروازه لیدز را باز کرد.

با این پیروزی سیتی راهی دور پنجم رقابت های جام حذفی شد و امیدوارند تا برای دومین بار در سه سال اخیر، این جام را فتح کنند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391 ا 21:47 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.